Regulamin


REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE FIRMY "ARUS":

Właściciel sklepu:
F.P.H. "Aruś" Ryszard Chrobak
ul.Partyzantów 35
32-440 Sułkowice
NIP 681-100-37-68


Kontakt w sprawie zakupów : tel. (12) 273 36 99 , kom. 509 175 846
 

1) Bezpośrednio po dodaniu zakupów do koszyka prosimy o wypełnienie wszelkich niezbędnych informacji oraz zatwierdzenie zamowienia. Prosimy o sprawdzenie czy wybrane zakupy, kolory, adres wysyłki sa poprawne

2) Jeżeli zakupią Państwo więcej przedmiotów z naszej oferty i nie są Panstwo pewni kwoty do przelewu czy do zapłaty za pobraniem prosimy o kontakt ( email, tel, gg ) w celu ustalenia szczegułów. Koszt wysyłki nalicza się po dodaniu produktów do koszyka , ale warto w przypadku zakupów skontaktować się z nami w celu potwierdzenia jego wysokości.

3)Gdy paczka kurierska przekracza wagę 31.5 kg wtedy kurier nie ma obowiązku wnieść takiej przesyłki pod drzwi mieszkania .Zamawiając paczkę pod podany przez Państwa  adres zawsze musi być ktoś kto będzie mógł ją odebrać, jeżeli kurier nie zastanie nikogo zabierze przesyłkę i kosztami obarczony zostanie adresat czyli odbiorca przesyłki


4)W tytule płatności prosimy wpisać : numer zamówienia i date zakupu
Płatności są rozpoznawane automatycznie i dopisanie dodatkowych informacji (npkoloru pościeli adresu lub podawanie zawartości) może spowodować opóźnienie realizacji zamówienia - może się zdarzyć, że zostaną one odnalezione dopiero po interwencji kupującego gdy nie otrzyma przesyłki.Prosimy zwrócić uwagę, aby dane przelewu były zgodne z z numerem i datą zamówienia  - ma to szczególne znaczenie w przypadku wpłat dokonywanych zapośrednictwem poczty, nie mniej jednak również i bank

6) Aby uniknąć wszelkich niedomówień bardzo prosimy o uważne czytanie opisów ofert, a szczególnie składu poszczególnych zestawów które umieszczone są na samym początku każdej wystawionej oferty . Fotografie przedstawione na ofertach służą tylko do określenia kolorów tkanin lub pokazania całości zestawów.

7) CZAS REALIZACJI : Przesyłki wysyłane są zaraz na drugi dzień po wpłynięciu przelewu nanasze konto lub za pobraniem ,jeżeli jednak wysyłka zostanie z jakiegoś powodu opóźniona wtedy zawsze informujemy wysyłając e-mail ,nigdy jednak nie jest to dłużej niż 5 dni roboczych. Powysłaniu paczki kurierem dociera on zazwyczaj do klienta na drugi dzień roboczy, nie dotyczy to jednak poczty gdzie trwa to parę dni .Średnio czas realizacji zamówienia od momentu wpłaty do dostarczenia paczki dopaństwa trwa 3 dni robocze. Jeżeli przesyłka kurierska nie dochodzi po sześciu dniach od wpłaty prosimy o e-mail w celu sprawdzenia przyczyny opóźnienia .

8)WYSTAWIAMY FAKTURY VAT : Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć to w uwagach do zamówienia  lub w pierwszej informacji wysyłanej do nas bezpośrednio po zakupie, w późniejszym terminie po wystawieniu paragonu nie będzie to możliwe.Faktury dokładamy  do paczki, nie dosyłamy pocztą. Do wystawienia faktury potrzebne są Państwa dane oraz numer NIP lub PESEL

9) PAKOWANIE PRZESYŁEK ORAZ MONITOROWANIE : Nasze paczki składają się głównie z wielu elementów które wchodzą wjeden lub kilka zakupionych przedmiotów, w tym celu aby uniknąćwszelkich problemów z tym związanych przedmioty pakowane do wysyłki sądokładnie i ściśle sprawdzane przez dwie osoby za to odpowiedzialnekażda czynność jest monitorowana do zakończenia tej pracy,  w tym celupo otrzymaniu przesyłki prosimy niezwłocznie sprawdzić zawartość i wrazie jakichkolwiek braków lub niezgodności poinformować sprzedającegonajdalej do trzech dni (tylko szybkie zgłoszenie umożliwi sprawdzeniemonitoringu i rozwiązanie problemu) po upływie tego terminu reklamacjanie będzie pozytywnie rozpatrzona. Jeżeli wystąpi jednak niezgodność zzamówionym przez państwa przedmiotem w takim przypadku za brakującyelement zostanie zwrócona wartość tego przedmiotu na konto bankowe przez państwa podane ( nie wykonujemy przelewów na konta zagraniczne,nie robimy wpłat przez pocztę, nie dosyłamy brakujących przedmiotów).

10) REKLAMACJE I ZWROTY: Firma nasza  dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta towar był zgodny z jego oczekiwaniami .Jednak że Klient może zwrócić kupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odbioru przesyłki. Zwracany lub  Reklamowany  towar należy odesłać przesyłką na własny koszt, dopiero po uprzednim skontaktowaniu się z obsługą naszej firmy lub dostarczyć osobiście do naszych  sklepów firmowych
Zwrot możliwy jest tylko wówczas, gdy towar nie był używany i znajduje się w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru z wyłączeniem kosztów przesyłki w obie strony(dotyczy to również reklamacji). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7dni roboczych po rozpatrzeniu .Reklamacji przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta
Reklamacja nie będzie uwzględniona,jeśli produkt:
- został zniszczony lub uszkodzony
- został nadesłany po upływie 10 dni od daty dostarczenia przesyłki
Ustawa z dn. 2.03.2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) 
Czas na rozpatrzenie reklamacji przez producenta wynosi od 14 dni roboczych
Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską a tym bardziej Poczty Polskiej , a także za uszkodzenia przesyłki powstałe na skutek działania firmykurierskiej. Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka została uszkodzona należy spisać protokół z kurierem po dostarczeniu go do naszej firmy złożymy reklamację. Po pozytywnym  rozpatrzeniu szkody przez ubezpieczyciela przesyłek zostaną zwrócone koszty lub wysłany zostanie nowy towar czy też uszkodzone elementy .Wszystko jednak zależy od stopnia uszkodzenia przesyłki
Przesyłki ze zwrotami i reklamacjami nadane  za pobraniem nie będą przez nas przyjęte.
WAZNE !!! 
Prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera zawartości przesyłki w celu określenia czy towar nie został uszkodzony lub nie posiada braków. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody, który jest jedynym dokumentem na podstawie  którego będzie wszczęta procedura reklamacyjna. Protokół prosimy przesłać do nas na email. Brak takiego protokołu równa się z rezygnacja z reklamacji z Państwa strony, reklamacja nie zostanie uwzględniona. 

Zwrot produktu nietypowego, mającego indywidualne cechy lub gabaryty powstałe w wyniku zamówienia nietypowego, jest niemożliwy, co jest zgodne z Art. 10 ust. 3 pkt. 4 ustawy o ochronie niektórych praw konsumenta

11)W razie jakichkolwiek wątpliwości, niejasności i zastrzeżeń proszę okontakt w celu wyjaśnienia sprawy

12) Czas gwarancji na nasze wszystkie mebelki(łóżeczka,krzesełka, komody) wynosi 12 miesięcy

13)ZASTRZEŻENIA PRAWNE: Wszystkie znaki towarowe, nazwy produktów i producentów są wyłączną własnością ich właścicieli i wymienione są jedynie w celach informacyjnych. Wszystkie opisy i zdjęcia są własnością firmy Aruś i nie mogą być rozpowszechniane bez zgody firmy w żadnej postaci

14)Pomimo dołożenia wszelkich starań, firma nasza nie gwarantuje,że przetwarzane  dane nie zawierają uchybień lub błędów,(fotki przez nas )publikowane  mogą zawierać niewielkie odstępstwa  kolorystyczne niezależne od nas spowodowane jakością monitora lub jego nasyceniem ,które jednak nie mogą być podstawą do roszczeń.W przypadkujakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.

15) Dokonanie zakupu w naszym sklepie wiąże się z akceptację ww warunków .


Ochrona danych osobowych

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych  zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych i nieudostępnianie ich osobom trzecim . Zgodnie z tą Ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub usunieęcie z naszej bazy danych.

Serwis www.poscieldlaniemowlat.com korzysta z plików cookies. Przeglądanie tej strony jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie w pamięci Twojego urządzenia.


--------------------------------------------------------------
REGULAMIN OBOWIAZUJACY OD 25 GRUDNIA 2014 R.

„Aruś” Ryszard Chrobak,
32-440 Sułkowice,
ul. Partyzantów 35,
NIP 681-100-37-68,
REGON 356254236,
 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Właścicielem jest przedsiębiorstwo „Aruś”, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą  Produkcyjno- Handlową „Aruś” Ryszard Chrobak z siedzibą: 32-440 Sułkowice, ul. Partyzantów 35, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, posiadająca nr NIP 681-100-37-68 oraz nr REGON 356254236, który prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu www.poscieldlaniemowlat.com

  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

  3. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.

  4. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.

  5. Właściciel www.poscieldlaniemowlat.com zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość.  Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.


I Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

  1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.poscieldlaniemowlat.com prowadzący sprzedaż produktów znajdujących się w jego ofercie.

  2. Właściciel – Firma Produkcyjno- handlowa „Aruś” Ryszard Chrobak z siedzibą: 32-440 Sułkowice, ul. Partyzantów 35.

  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu

  4. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.

  5. Konsument – Klient - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcom niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  6. Newsletter– usługa świadczona przez Sklep na rzecz Użytkownik, poprzez wysyłanie mu wszelkich informacji o działaniu Sklepu po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.

  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.

  8. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

  9. Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.

 


II Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.

1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:

  • urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
  • dostęp do sieci Internet;
  • adres poczty email.

2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia  dopasowanie  oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
3. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
4. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem www.poscieldlaniemowlat.com stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu.



III Rejestracja i Logowanie

1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika.  Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
5. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
- przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu;
- dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.
6. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
7. Zarejestrowany Klient ma możliwość:
- Dostępu do statusu oraz historii zamówień;
- otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;
- udziału w promocjach i konkursach;
- zamówienia Produktu, a także wskazania adresu, na który ma być wysłana przesyłka;
- zmienić swoje dane;
- zmienić swoje hasło;
- sprawdzić swoje zamówienia;
- całkowicie usunąć swoje konto.
8. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
9. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
10.Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.




IV Realizacja zamówień

  1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie osobiście w naszych sklepach firmowych  w godzinach otwarcia.
  2. Umieszczenie na witrynie Sklepu Internetowego określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla Kupujących do składania ofert.
  3. Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Sklepu Internetowego za określoną tam cenę. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli Sklep Internetowy niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
  4. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt dostawy.
  5. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Kupującego, Kupujący powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Kupującemu skorygowaną treść proponowanej umowy.
  6. Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając Kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
  7. Do sprzedawanego towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora – jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.
  8. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  9. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
  • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
  • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
  • wybór formy dostawy i płatności
  • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
  • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
  • zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone  nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie  e-mailem  lub telefonicznie.

10. Zarejestrowani Klienci mają możliwość śledzić status realizacji zamówienia.
11. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
12. Zamówienia można składać również z pominięciem rejestracji na stronie internetowej Sklepu poprzez:

Wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@poscielniemowleca.com

Telefonicznie w godzinach pracy obsługi Sklepu dzwoniąc pod nr. Tel (12) 273 36 99 lub 509 175 846

13. Klient,  który skorzysta ze sposobów wskazanych w pkt. 12., pomijając stronę Sklepu ma obowiązek zapoznania się i akceptacji regulaminu przesłanego przez Sklep na podany przez Klienta adres email.
14. Klient korzystając z jednego ze sposobów złożenia zamówienia wskazanych w pkt. 6., powinien podać:

  • nazwę, rozmiar i ilość produktów
  • imię i nazwisko odbiorcy
  • dokładny adres dostawy
  • numer telefonu kontaktowego
  • adres e-mail zamawiającego


15.  Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:

  • Dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu
  • Opis produktu
  • Jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów
  • Cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy
  • Formę dostawy –  w tym termin w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia dot. dostawy np. ciężaru bądź lokalizacji
  • Sposób płatności
  • Informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
  • informacja o prawie do rękojmi
  • w załączniku przesyłany jest  wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni


16. Sklep dopuszcza możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.




V Forma płatności


1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
- przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe;
- za pobraniem
- system płatności Paypal
2. W tytule płatności należy wpisać nr zamówienia wraz z datą zakupu.
3. Sklep wystawia fakturę VAT po podaniu danych przez Klienta.

 


VI Ceny i koszty przesyłki.

1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie niezobowiązujące zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w złotych zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.



VII Dostawa.

1. Klient  dokonuje wyboru rodzaju dostawy:
- przedsiębiorstwo kurierskie;
- odbiór osobisty;
- Poczta Polska.
2. Sklep wysyła towar najdłużej do 3 dni roboczych. Towar zostanie przesłany maksymalnie do 30 dni, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy.
3. Paczki wysyłane przez Sklep,  składają się głównie z wielu elementów które wchodzą w jeden lub kilka zakupionych przedmiotów, w tym celu aby uniknąć wszelkich problemów z tym związanych przedmioty pakowane do wysyłki są dokładnie i ściśle sprawdzane przez dwie osoby za to odpowiedzialne każda czynność jest monitorowana do zakończenia tej pracy,  w tym celu po otrzymaniu przesyłki prosimy niezwłocznie sprawdzić zawartość i w razie jakichkolwiek braków lub niezgodności poinformować sprzedającego niezwłocznie, najlepiej w ciągu 3 dni.
4. Jeżeli przesyłka kurierska nie dochodzi po sześciu dniach, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem w celu sprawdzenia przez Właściciela przyczyny opóźnienia .
5. Zasady dostawy towaru o wadze przewyższającej 31.5 kg powinny zostać ustalone w sposób indywidualny.
6. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
7. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.
8. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić  towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
9. Towary dostarczane są na terenie Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej.

 



VIII Prawo odstąpienia od umowy.

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres firma  Produkcyjno- handlowa „Aruś” Ryszard Chrobak z siedzibą: 32-440 Sułkowice, ul. Partyzantów 35 , telefon (12) 273 36 99, adres email sklep@poscielniemowleca.com
2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.  Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:  firma  Produkcyjno- handlowa „Aruś” Ryszard Chrobak z siedzibą: 32-440 Sułkowice, ul. Partyzantów 35.
4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Konsument, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
5. Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
6. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy,  Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
8. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia
9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługujeKonsumentowi w wypadkach:
-świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.



Wzór odstąpienia do pobrania:

POBIERZ




IX Prawo Konsumenta do rękojmi.

  1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli  Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.

   - Wysyłanie wiadomość email na adres: sklep@poscielniemowleca.com
   - Listownie na adres:  Firmą  Produkcyjno- handlowa „Aruś” Ryszard Chrobak z siedzibą: 32-440 Sułkowice, ul. Partyzantów 35.
   - dzwoniąc pod nr (12) 273 36 99 lub 509 175 846

  1. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  2. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  3. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  5. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
  6. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 
  7. Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.

 
Wzór Formularz reklamacyjny :
POBIERZ




X Z
asady przetwarzania danych osobowych kupujących

1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.



XI Gwarancja.

1. Sklep udziela 12 miesięczną gwarancje na wszystkie mebelki (łóżeczka, krzesełka, komody) dostępne na stronie www.poscieldlaniemowlat.com
2. Gwarancją sprzedawcy objęte są wszelkie wady sprzętu, które powstały mimo prawidłowego użytkowania.
3. Klient powinien przedstawić kartę gwarancyjną.
4. Korzystanie z gwarancji nie wyklucza uprawnień konsumenta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru  z umową. (rękojmia)



XII Pozostałe.

1. Regulamin jest dostępny pod adresem www.poscielniemowleca.com.
2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
3. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.
5. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygane będą w sposób polubowny i/lub za pośrednictwem Sądów Powszechnych z zastrzeżeniem ppkt 6.
6. Jeżeli kupującym nie jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sklepu Internetowego.
7. Jeżeli kupującym NIE jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.

14 dni na zwrot towaru!

Zakupione u nas produkty można zwrócić nawet bez podania przyczyny, pod warunkiem, że odsyłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.

Tylko oryginalne produkty

Nasz sklep sprzedaje tylko sprawdzone produkty stworzone z myślą o naszych milusińskich.

Bezpieczeństwo zakupów

Oprogramowanie naszego sklepu dba o to, by Państwa dane były u nas bezpieczne i nigdzie nie wyciekły.

Dostawa w 24 godziny!

W przypadku wyboru wysyłki kurierskiej zdecydowana większość paczek dociera do klienta na drugi dzień roboczy po nadaniu.